Julstrumpor

Idag då jag hade varit och handlat fick jag lite tid över innan jag skulle hämta barnen på skolan. Istället för att sitta och vänta i bilen gick jag in på Rusta och kollade in deras julutbud. Jag handlar väldigt sällan på Rusta då jag tycker det är en rörig och skitig butik, personalen saknar både kunskap och trevligt sätt och många varor saknar prisskylt eller är helt enkelt felmärkt. Trots detta är jag jätteglad över att jag faktiskt gick in idag. Jag har på nätet sökt fina julstrumpor, utan att finna och jag har googlat efter mönster att sy egna. Vilken lycka när jag såg Rustas julstrumpor. Allt sökande är över och jag slipper ta fram symaskinen.

80:- kostade den och det fanns även en tomte på en grå strumpa som jag också köpte då jag ville ha två olika.

Det här inlägget postades i Dekorationerna, Paketen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

