Julfilmer

Jag har spanat runt lite efter julfilmer/filmer till jul som passar hela familjen. På vissa ställen är en del filmer billiga och på andra ställen är andra filmer billiga (så lättillgängligt som det är att hitta gratisfilmer så tycker jag att de filmer jag köper ska ha ett bra pris). Hos enjoy hittade jag allt det jag eftersöker. Jo, jag förbinder mig i och för sig att köpa ytterligare filmer för 199:- men det gissar jag inte kommer vara ett större problem. För 167:- har jag nu beställt Draktränaren, Grinchen, Pettson & Findus – Tomtemaskinen och den senaste En julsaga. Dessa blir ett bra komplement till Polarexpressen och Den magiska leksaksaffären som gick varma förra julen. Dessutom ska jag tvinga barnen att titta på Staffan och Bengts julkalender som jag köpte i somras men som de har totaldissat utan att ens ha tagit av omslagsplasten.

Det här inlägget postades i Filmerna, Paketen. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Julfilmer

  1. Cissi skriver:

    Ja, jag brukar också tycka vit choklad är för söt och fet, visst, denna var också otroligt söt och jag skulle nog inte kunna äta mer än en bit (dem var större än marabous vanliga små fyrkantiga) men som sagt, blev positivt överraskad! 🙂 Så blir du bjuden kan du ju smaka och se vad du tycker, gillar du inte vit choklad lär du ju inte äta upp en hel kaka oavsett om du tycker den är ätbar eller inte 🙂

  2. Mrs J skriver:

    Bra idé! Vi har ju två decemberbarn som ska ha både julklappar och presenter. Staffan & Bengts kalender minns jag med vånda :-/

Kommentera

