Krukor utomhus

Just nu sitter jag i husvagnen mitt i skogen. Eller mitt i skogen är väl lite överdrivet men det är mycket skog omkring oss, skog som ligger alldeles tyst och stilla. Barnen har höstlov och vi har tagit några dagar ledig för att umgås och pyssla lite vid vår vintercampingplats. Imorgon ska vi ge oss ut i skogen och plocka/hugga lite gran och tall. Här vid husvagnen ska vi ha en lite större gran men vi passar även på att ta hem några mindre att ha i krukor i trädgården hemma. Jag har även tänkt att göra några arrangemang i blomlådor. Som inspiration har jag denna bild – blir det något att visa upp återkommer jag med  en bild på min egna uppsättning.

Det här inlägget postades i Blommorna, Dekorationerna. Bokmärk permalänken.

Kommentera

