Tassimo

Jag kunde inte hålla mig längre!

Det är verkligen ett av mina allra största problem med att köpa presenter långt i förväg. Till min man hade jag för någon månad sedan köpt, smugglat hem och slagit in en kaffemaskin. Den har sedan dess stått i min garderob och skrikit om att bli uppackad. Imorse, efter att barnen hade väckt honom med en fin farsdags-teckning, så var jag bara tvungen att ta fram paketet. Som jag anade blev han jätteglad och kastade sig ur sängen för att göra kaffe. Det är en härlig känsla att överraska med något önskat.

Ytterligare en maskin i köksparken…ytterligare en person att köpa julkapp till.

Det här inlägget postades i Paketen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

