Överdekorerad?

Jag tycker att jag är rätt gränslös i mitt tänk kring det mesta men jag svajar rätt rejält i frågan om detta är coolt eller bara ”tacky”.


Vilket helt fantastiskt piller. Hur får man bort det sen? Motorsåg?


Det här tycker jag är riktigt snyggt…men vill jag ha det? Njaää!


Det här ser ut att vara rätt enkelt att göra på egen hand…om man nu inte är darrig som ett asplöv likt mig.

Här finns en ”bruksanvisning” hur man gör, ifall Du är sugen.

Det här inlägget postades i Dekorationerna. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Överdekorerad?

  1. Tomtens Dotter skriver:

    Den silvriga med snöflingor gillade jag lite ändå 🙂

  2. Nja, inget för mig men häftigt att komma på!

Kommentera

