Dörrkrans

Jag skrev härom dagen att jag har lite svårt för Leila Lindholm men ändå skäms jag inte ett dugg över att sno hennes idéer eller recept eftersom de oftast är helt fantastiska. Så jag klev helt enkelt ut i skogen runt knuten och samlade på mig mossa till den krans jag annars brukar klä med tuja. Leila valde sedan att dekorera sin mosskrans med brysselkål och rödlök men där gick min härmapegräns. Jag valde istället några stora kottar ungarna hittade på en semester för några år sedan och lite annat juligt plytter. Så här blev resultatet.

Det här inlägget postades i Dekorationerna. Bokmärk permalänken.

Kommentera

